Subject: Elektriprojekti IP6869 kooskõlastus
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 15:40:42 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP6869 „ Kilingi-Nõmme – Tali 15kV
fiidri rekonstueerimine Saarde vald Pärnu maakond.“

Tööde eesmärgiks on piirkonna elektrivarustuskindluse suurendamine.

Õhuliini rekonstrueerimine toimub osaliselt riigitee kaitsevööndis.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.